pondelok 7. apríla 2014

Ahojte! :)

Pripravujem článok o súťaži frankofónnych divadiel, ktorá sa dnes uskutočnila v Košiciach, na východnom Slovensku, keby niekto nevedel. :) Vybrala som si túto súťaž na predstavenie, lebo divadlo je jedna z mojich obľúbených aktivít a z dneška som si odniesla skvelú skúsenosť, keďže som v jednom predstavení aj vystupovala.  To je v skratke asi všetko, celý článok aj s foto materiálom snáď stihnem napísať do konca týždňa, pretože sa mi toho po chorobe trochu nakopilo- škola a voľnočasové aktivity a súťaže :) "Trpezlivosť ruže prináša." Držte sa tohoto príslovia celý týždeň, verte mi bude to stáť za to! :)


Nezabudnite sa mi podeliť so svojimi skúsenosťami :) Hrali ste už v nejakom divadle? Chodíte do divadla? Alebo nejaké iné súťaže? :)


xoxo Lussie




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...