štvrtok 3. apríla 2014

Začíname!! :)

Ahojte :)

Toto je môj prvý príspevok, verím že nebude posledný a nasledujúce budú už len lepšie.Dlho som uvažovala že začnem písať svoj vlastný blog, pretože medzi moje obľúbené činnosti patrilo čítanie blogov. Po vážnom zvažovaní som si konečne povedala, že 3. apríl 2014 bude na štart ako stvorený. 

Vo svojich príspevkoch by som chcela rozoberať moje záľuby, kozmetiku, ktorú bežne denne používam a mnoho ďalších vecí ktoré sa dejú v mojom živote a prechádzajú okolo mňa bez povšimnutia. Chcela by som počuť aj TVOJ názor, pretože sa riadim heslom "100 ľudí, 100 chutí " a každý názor je pre mňa dôležitý . Takže prosím vyjadrujte sa, komentujte a sledujte ma  :)


xoxo Lussie 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...