streda 11. júna 2014

Už sa to blíži!! :3

Ahojte!! 

Verím že nikoho neodradí to že teraz nestíham pridávať nové články, ale bohužiaľ koniec polroka na bilingválnej sekcii je stále šialenstvo...Myslím si ale že je to tak na každej škole, len intenzita  a náročnosť testov je odlišná. 

Ale treba to brať z tej pozitívnej stránky! Už len zopár dní a máme voľno! Niektorí si budú užívať vyspávanie až do poobedia ale nanešťastie ja medzi nich nepatrím pretože ja vstávam vždy skoro ráno :/ A druhá skupina bude pravdepodobne zabíjať svoj voľný čas podobne ako ja brigádovaním. Nie je to zlá činnosť ale keď je vonku horúco, vnútri je to na nevydržanie :D

Napíšte mi Vaše plány a nápady na strávenie voľna :) ja ich mám dosť, ale niečo nové sa vždy hodí ;)

 Po skončení tohoto bláznovstva v škole očakávajte viac článkov!! ;)

xoxo Lussie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...